doesjes5.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom,

Dé plaats om op de hoogte te blijven van onze ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn. We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Onze geplande reis is naar Frans en Spaans Baskenland naar Santiago de Compostella naar Porto en via Salamanca door het Spaanse binnenland terug naar Frankrijk  

Vorig jaar wilden we deze reis al maken, maar toen waren ze emotioneel en lichamelijk zo uitgeput dat we in St Jean de Luz zijn blijven steken.

We gingen eigenlijk járen naar Kroatië  , toen de meisjes klein waren naar Porec maar dat werd zo ontzettend groot en toeristisch dat we later naar Zadar gingen. We hebben daar vele voorjaar en zomer vakanties gevierd met mijn zus Irene en haar gezin  het was fantastisch we waten gewoon twee gezinnen in érén. Haar drie jongetjes en onze drie meiden zijn opgegroeid als broers en zussen en alles wat daar bijhoort, Haha. we wonden nml ook on dezelfde straat en zaten op dezelfde school met de kids. Jeroen en demi hebben ook jaren samen honkbal gespeeld dus ook het sporten ging samen.

Enfin, na het ongeluk in Australië wilde we nieuwe streken ontdekken en nieuwe herinneringen maken  de mooie tijden in Kroatië laten we voorlopig achter ons. Te pijnlijk.

Dit jaar hebben we voor tweede jaar alleen Sterre mee en natuurlijk ons hondje Charlie. Demi past op het huis, alle beesten de tuin en ze werkt. Komt bij dat onze vakantie interesses ver uit elkaar liggen.

Met Wendy’s verjaardag waren we weekend naar Maastricht met ons vieren en daar viel ons oog op André Rieu op het Vrijthof. Ik had meteen bedacht om evt Maastricht als eerste vakantie stop te doen en dan naar André Rieu te gaan. Zo gezegd zo gedaan zou je denken.... alles uitverkocht natuurlijk, maar ik ben uiteraard niet voor één gat te vangen dus begon ik  de speurtocht naar kaartjes. Die heb ik gevonden in Opmeer een dinerarrangement, hoe leuk, dus opgehaald en nog even gepraat waarom de kaartje weg moesten twee dagen voor het concert.


Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Angelique en Ed

Reacties

Reacties

Rosa

Goede teis

Daniëlle Detant

Leuk om jullie op deze manier te volgen. Hele fijne vakantie ??

Jolanda

Wat leuk An, ik ken dit nog niet!

Zusje irene

Wat heerlijk om dit te lezen zus ed ster .ga ook jullie volgen net als bij Wendy.. ooit ook zo bij martin gedaan hoop op mooie foto's en verhalen .. goede reis en heel veel plezier toppertjes liefs Jezus en alle kids

Ingrid

Heey doesjes5
Ik ga jullie volgen hoor, hoop op een prachtige reis met mooie herinneringen❤️. In de voetsporen van jullie prachtige stoere en avontuurlijke dochter?

Ellen Koster

Heel veel plezier en ik zal jullie volgen net als ik bij Wendy ✨ deed . Hopelijk mooi weer en prachtige nieuwe herinneringen ?

Marcelle

Wat leuk en mooi ?❤

Carla Slaman

Wat leuk an, zo heb ik de verhalen van Wendy ook gevolgd!! Heb een fantastische tijd en geniet. Misschien heb je wat leuke tips ??

Ineke

Veel plezier. Ik ga jullie volgen.

ELISA

Wat kun jij toch goed je emoties onder worden brengen op schrift zetten. Frankrijk is prachtig en grote denkers en wetenschappers komen hier vandaag Kant bijv. (Ik denk dus ik ben) Sartre ook een grote en het land zit vol emotie en historie, vandaar dat de Fransen zo anders en eigenwijs zijn. Ik kan mij ook goed voorstellen dat jullie nieuwe herinneringen gaan maken en dat die herinneringen mooi samen smelten. Goede reis en Rochechouart is ook prachtig, de huizen zijn gebouwd van de Mereorietstenen die hier is gevallen. Het kasteel is ook zo mooi en Limoges is vlakbij met veel cultuur. Het Festival in Convolance is werelds en ieder jaar komen de bands en dansers van over de hele wereld daar samen. Lieverds fijne reis en wellicht ooit tot ziens in Rochechouart.

Carla Slaman

Leuk aan
Geniet van jou manier van schrijven, las ook altijd de blogs van Wendy.
Misschien doe ik ook nog wat ideetjes op. Wij willen volgend jaar gaan camperen .
Fijne en goede reis ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!